Επιθεώρηση Σέρβις – Suzuki Swift
Θα αναφερθούμε σε ενα Suzuki Swift 1.3 με κωδικό κινητήρα D13A τον κινητήρα του τον χρησιμοποιεί και η Opel και η Fiat ,προκειται για τουρμπο diesel κινητήρα με σύστημα ψεκασμου Marelli multijet είναι μοντέλο 08 .
Το πρόβλημα που αντιμετώπιζε το αυτοκίνητο ήταν οτι δεν μπορούσε να ξεπεράσει τις 1500 στροφές ειτε σταματημένο ειτε σε πορεία,επίσης εκανε ένα ρετάρισμα μόλις περνούσε τις 1200 στροφες .Στο πίνακα των οργάνων είχε αναμενη την ενδειξη του check engine και αναβοσβηνε και η ενδειξη της πίεσης λαδιού.Το πρόβλημα εμφανίστηκε ξαφνικά οταν ενα πρωί ο οδηγός του αυτοκινήτου εβαλε εμπρος τον κινητήρα για να παει στην δουλεία του.
Ξεκινήσαμε τον καθιερωμένο μας έλεγχο κάνωντας μια διάγνωση με το διαγνωστικό εργαλείο,στις βλάβες οταν κάναμε ανάγνωση είχε καταγεγραμμένη σαν βλάβη μπεκ δευτερου κυλίνδρου δυσλειτουργία,.το πιθανότερο ειναι να προκύπτει το ρετάρισμα απο εκει.
Καναμε διαγραφή στην βλάβη την εσβησε απο την μνήμη του εγκεφάλου, μολις βάλαμε εμπρος τον κινητήρα ειχε σβήσει και το check ομως το ρετάρισμα παρέμενε και το αυτοκίνητο παλι δεν ανέβαζε στροφές.Ετσι ενημερώσαμε τον πελάτη οτι το πρώτο πράγμα που έπρεπε να κάνουμε ηταν ενας έλεγχος των μπέκ για να διορθωθεί το ρετάρισμα.
Ενας τρόπος να σιγουρέψεις οτι τα μπεκ του πετρελαίου εχουν κάποιο πρόβλημα χωρίς να τα βγάλεις απο πάνω είναι να…..