ΥΨΗΛΗ ΠΙΕΣΗ ΚΑΥΣΙΜΟΥ – Volkswagen Golf

 In Volkswagen

Το συγκεκριμένο πρόβλημα μας παρουσιάστηκε σε Volkswagen Golf με κωδικό κινητήρα CAXA 1400cc ΤSI μοντέλο 2012 και έχει σύστημα ψεκασμού Motronic 17.5.10

Ο πελάτης μας ανέφερε οτι το αυτοκίνητο εκτός απο την λυχνία που είχε ανάψει, το αυτοκίνητο είχε καθε φορα που ηταν κρυος ο κινητηρας ρεταρε πολυ και εβγαζε μαυρο καπνό στην εξάτμιση.

Για να μπορέσουμε να διαγνώσουμε το πρόβλημα χρησιμοποιήσαμε το διαγνωστικό εργαλείο ωστε να μπορέσουμε να κανουμε ανάγνωση της βλάβης στην μνήμη του εγκεφάλου και να διαβάσουμε  τον κωδικό. Ο καταγεγραμμενος κωδικός ήταν p0088 ο οποίος αναφέρετε στον αι υψηλής πιεση καυσίμου,μπορει να είναι απο τον αισθητήρα ο οποιος βρίσκεται τοποθετημένος στη φλογερα και έχει τρεις επαφές,μια γείωση,ενα σήμα προς τον εγκέφαλο και ενα 5ν απο τον εγκέφαλο.

Προχωρήσαμε στην διαγραφή της βλάβης η οποια εσβησε ,βαλαμε εμπρος τον κινητήρα και το αυτοκίνητο αρχισε να συμπεριφερεται με ασταθεια στο ρελαντι και πολυ πλουσιο μείγμα. Η επόμενη κινηση μας ηταν να κάνουμε μια αναγνωση στις παραμέτρους για να διαβάσουμε την πίεση καυσίμου.

Οι κινητήρες αμεσου ψεκασμού εχουν δυο συστήματα πίεσης καυσίμου που χωρίζεται σε κύκλωμα χαμηλής και κυκλωμα υψηλής πιεσης,στο κυκλωμα χαμηλής συμπεριλαμβάνονται τα εξης……

Recommended Posts
Contact Us

We're not around right now. But you can send us an email and we'll get back to you, asap.

Not readable? Change text. captcha txt

Start typing and press Enter to search