ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΓΕΙΩΣΗΣ – OPEL CORSA C
Ενα πρόβλημα που συναντήσαμε αυτες τις μέρες ηταν σε ενα OPEL CORSA C χρονολογίας 2005 1400cc με κωδικό κινητήρα Ζ14XEP και συστημά ψεκασμού moronic 7.6.2
Το αυτοκίνητο το εφερε ο πελάτης στο συνεργείο και μας περιέγραψε ενα πρόβλημα που αντιμετώπιζε σε ασχετες στιγμές κατα την οδήγηση,οπως μας ανέφερε καθως οδηγούσε εσβηνε η κεντρική οθόνη στην κονσόλα,το radio cd , στο καντραν αναβε η λυχνία του check και η λυχνία του αεροσακου ενω τα οργανα επεφταν κατω.
Στο πρώτο ακουσμα του προβλήματος σκέφτηκα οτι καπου καποια σύνδεση κανει κακη επαφή στην καλωδίωση ή έχουμε καποιο πρόβλημα στην ασφαλειοθήκη θα μπορούσε ομως να είναι και απο τις επαφες του διακόπτη της μηχανής, ενημερώσαμε τον πελάτη πως πρεπει να μας δώσει χρόνο για να ψάξουμε ετσι και εγινε.
Αρχικά κάναμε μια μέτρηση στην μπαταρία και στο αλτενειτορ του αυτοκινήτου για να δούμε την τάση η οποια ηταν σταθερή στο 14.1ν,επειτα κάναμε μια δοκιμή το αυτοκίνητο για να έχουμε μια καλύτερη είκονα σε περίπτωση που μας έκανε το πρόβλημα, οσο ειμασταν στο δρόμο καμια δυσλειτουργία ολα δουλευαν σωστα,αποφασίσαμε να γυρίσουμε πίσω και να κάνουμε ενα συνολικό έλεγχο στους εγκεφάλους με το διαγνωστίκο εργαλείο.
Κατα το σκανάρισμα των εγκεφάλων είχαμε καταγεγραμμενες βλάβες στον καντραν και στην μονάδα ηλεκτρικών BSM οι οποιες αναφέρονταν σε τάση τροφοδοσίας και σε επικοινωνία can,προχωρήσαμε σε διαγραφή βλαβών και οντως μηδενίστηκαν απο την μνήμη του εγκεφάλου.
Ξεκινήσαμε το ψάξιμο πρώτα απο ασφαλειοθήκη επαφες ,ασφάλειες,συνδέσεις τις καθαρίσαμε ολες με σπρευ επαφων και τις ξανατοποθετήσαμε το ιδιο κάναμε και στις επαφές του διακόπτη,επειδή το συγκεκριμένο μοντέλο έχει πρόβλημα με τα…..