ΑΣΤΟΧΙΑ ΚΥΛΙΝΔΡΩΝ – Hyundai getz
Το συγκεκριμένο πρόβλημα το συναντήσαμε σε ενα Hyundai getz,1300cc του 2004 με κωδικό κινητήρα G4E A και σύστημα ψεκασμού BOSCH moronic M.7.9.0
Ο πελάτης έφερε το αυτοκίνητο με αναμμένο check engine και ο κινητήρας του αυτοκινήτου δούλευε με 2 κυλίνδρους, τις περισσότερες φορές,οπως μας ανέφερε ο πελατης το πρόβλημα του παρουσιάστηκε μετα απο service .Η πρώτη κίνηση που κάναμε ηταν να κάνουμε μια διάγνωση στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και να διαβάσουμε την μνήμη του για να διαπιστώσουμε τον λόγο που είχε ανάψει το check.
Συνδέσαμε την διαγνωστική συσκευή και μπηκαμε στο μενού της ανάγνωσης βλαβών οπου και διαγνώσαμε τα παρακάτω:p 0302,p 0303 αστοχία κυλίνδρου 2 και 3
Οι παραπάνω βλάβες ήταν στις μόνιμες δηλαδή πατήσαμε διαγραφή βλαβών και δεν έσβησαν απο την μνήμη του εγκεφάλου το συγκεκριμένο σύστημα εχει δυο πολλαπλασιαστές εναν για δυο κυλίνδρους 1-4 και 2-3 που τους δινει με μπουζοκαλώδια.Το πιθανότερο σενάριο στην περίπτωση μας ηταν ο πολλαπλασιαστής να έχει καει μιας και δεν είχαμε σπινθήρα στον 2-3.
Η πρώτη μας κίνηση ηταν να κανουμε αλλαγη τον πολλαπλασιαστή του 1-4 με τον 2-3 για να δούμε αν το πρόβλημα θα συνεχιστεί στους ιδιους κυλινδρους η θα μεταφερθεί στον 1-4 ,στην περιπτωσή που ηταν…..