DPF – Peugeot 307
Αυτό τον μήνα θα περιγράψω ένα πρόβλημα που κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε αυτη την εβδομάδα σε ένα Pegeuot 307 μοντέλο του 2007, το οποίο διαθέτει σύστημα της BOSCH.EDC 16 Common Rail με κωδικο κινητήρα 9HZ 1.600cc
Το αυτοκίνητο ήρθε με αναμμένη λυχνία κινητήρα και αναμμένη ενδειξη φίλτρου σωματιδίων και με περιορισμένη λειτουργία του κινητήρα. Ακούγοντας προσεχτικά τον πελάτη, μας εξήγησε πως αντιμετώπιζε το πρόβλημα για περιπου 2 μήνες, δηλαδή του άναβε η λυχνία για το φίλτρο , το αυτοκίνητο δεν ανέβαζε πάνω από 2.500 σ.α.λ.. Παρότι επισκέφτηκε καποιο συνεργείο και έκανε διαγραφή της βλάβης και καποιες αλλες δουλιες οπως καθαρισμό EGR και καθαρισμο στο τουρμπο,εριξε κάποιο καθαριστίκο στο ρεζερβουαρ πετρελαίου αυτή επανήλθε μετά από μια βόλτα που πήγε.
Αφού ακούσαμε τον πελάτη ξεκινήσαμε να κάνουμε την καθιερωμένη μας διάγνωση. Έτσι συνδέσαμε το διαγνωστικό το οποίο μας εδειξε σαν βλάβη p2002 αποδοση φιλτρου σωματιδίων κάτω απο το οριο και p02263 αποδοση τουρμπο.
Το αυτοκίνητο εχει 175.000 χιλιομετρα και το πρόβλημα παρουσιάζεται οταν δουλευει μεσα στην πολη,ριξαμε μια ματια στις παραμέτρους για να δουμε σε τι ποσοστό εχει φράξει το φίλτρο σωματιδίων το ποσοστό εφτανε 78% πολυ μεγάλο και σαν πρώτη κινηση που έπρεπε να κάνουμε ηταν να καθαριστεί το φιλτρο,στην μνήμη του εγκεφάλου διαβάσαμε οτι εχει κάνει σε 400 χιλιομετρα 3 φορές αναγέννηση ο εγκέφαλος στο φιλτρο. Ενημερώσαμε το πελάτη πως πρεπει να καθαριστεί το φίλτρο και να δουμε γιατι ενω μας είπε οτι εχουν βγάλει την τουρμπίνα αυτη δεν δουλευει σωστα.
Προχωρήσαμε στην εξοδο και στον καθαρίσμο του φίλτρου,μετα απο μια 10 ωρη διαδικασία καθαρισμού ξανατοποθετήσαμε το φίλτρο και βάλαμε τον κινητήρα να δουλευει ωστε να ζεσταθει μεχρι να ζεσταθει ο κινητήρας εμεις συνδέσαμε το διαγνωστικο και …..