ΡΕΤΑΡΙΣΜΑ ΚΑΙ ΑΣΤΟΧΙΑ ΑΝΑΦΛΕΞΗΣ – Peugeot 206
Το συγκεκριμένο πρόβλημα το συναντήσαμε σε ενα Peugeot 206,1400cc του 2002 με κωδικό κινητήρα ΚFW και σύστημα ψεκασμού Sagem S2000.
Ο πελάτης έφερε το αυτοκίνητο με αναμμένο check engine και ο κινητήρας του αυτοκινήτου δούλευε με τρεις κυλίνδρους,οπως μας ανέφερε το πρόβλημα του παρουσιάζεται σε άσχετες στιγμές και μπορεί να διορθωθεί απο μόνο του.Η πρώτη κίνηση που κάναμε ηταν να κάνουμε μια διάγνωση στον εγκέφαλο του αυτοκινήτου και να διαβάσουμε την μνήμη του για να διαπιστώσουμε τον λόγο που είχε ανάψει το check.
Συνδέσαμε την διαγνωστική συσκευή και μπηκαμε στο μενού της ανάγνωσης βλαβών οπου και διαγνώσαμε τα παρακάτω:
αστοχία κυλίνδρου 4 με κωδικό βλάβης p0304
Κύκλωμα ψεκαστήρα 4 με κωδικό βλάβης p0204
Οι παραπάνω βλάβες δεν ήταν στις μόνιμες αλλα στις διακοπτόμενες δηλαδή πατήσαμε διαγραφή βλαβών και έσβησαν απο την μνήμη του εγκεφάλου,αυτο που μας μπέρδευε ήταν η αστοχία στον 4κυλινδρο.Θα έπρεπε να κοιτάξουμε πρωτα τα μπουζί,πολλαπλασιαστή και μετά να πάμε στα μπέκ,ο μόνος τρόπος ήταν να βάλουμε τεσσερα μπουζί και να το ξαναδούμε έτσι και κάναμε.
Βαλαμε εμπρός τον κινητήρα μετα την αλλαγη των μπουζί και το αφήσαμε να δουλέψει,το αυτοκίνητο δούλευε κανονικά.Αποφασίσαμε να το κάνουμε μια …..